laska nebeska

niebieska bombka_krajka

To zdjęcie powstało po tym, jak mój troszkę znudzony mąż-fotograf-amator krzyknął do mnie „…. a teraz pokaż mi uczucie!”….:) Paweł – dziękuję Ci, że to cierpliwie znosisz.

niebieska bombka3_krajka

niebieska bombka2_krajka

Sukienka powstała specjalnie na wesele Ani i Byka. Uparłam się, żeby ją skończyć do tego stopnia, że z szaleństwem w oczach szyłam do 3 w nocy. Przedsięwzięcie można by uznać za udane, gdyby nie to, że w trakcie imprezy w podszewce znalazłam zagubioną szpilkę.

Wykrój: góra z Burdy, po licznych modyfikacjach wykroju (tak naprawdę, została z niego tylko zaszewka piersiowa);

dół – konstrukcja niedoskonała, ale własna.

Materiał: w cholerę sztuczny- przyznam się, że troszkę poskąpiłam…..Sukienka z czarną podszewką i zamkiem krytym.

