pełna profeska

krajka_metka 4Co to jest? Podobno, gdy otworzyłam pudełko, miałam nieciekawą minę. Znam ten mój wyraz twarzy: kiedyś pewien profesor, kiedy mu ją zafundowałam w odpowiedzi na jego pytanie „Czy Pani to rozumie?”, mimo zapewnień z mojej strony: „tak, oczywiście” stwierdził, że wyglądam jakbym nie rozumiała:).

Pierwsza myśl: taśma do podszywania spodni …..musi być niesamowita skoro dostałam ją w tak ważnym dniu…pewnie importowana z Japonii….. : )krajka_metka 3

 

Ku mojemu jeszcze większemu zdziwieniu okazało się, że jest to profesjonalna metka i do tego z moim własnym logo!!!!:)

Dzięki wielkie Kochani. Wiem, że sporo pracy was to kosztowało. Bo metka nie jest zwyczajna. Przemyślana tak, żeby można ją było wszywać na różne sposoby. A jakie?…będę prezentować na kolejnych uszytych rzeczach:) A szyć teraz muszę bo mam  500 sztuk nowiutkich metek:)krajka_metka 2

 

